niedziela, 10 kwietnia 2011

Przewodnik po XIX-wiecznym zdrojowisku i jego źródłach

Z przyjemnością przedstawiamy Państwu dwie prezentacje dotyczące naszego uzdrowiska, wykonane przez uczniów Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdroju, pod kierownictwem Wiesława Chrustka i Grzegorza Moskala w ramach zajęć Koła Regionalnego i Koła Fotograficznego.

Pierwsza z nich pt. "Zakład Kąpielowy Juliana Zubrzyckiego w Rabce" jest multimedialnym mini-przewodnikiem po XIX-wiecznej Rabce. Autorami jej są Tomasz Abramczyk i Maciej Erb.



Druga pt. "Przewodnik po rabczańskich źródłach" zaznajamia czytelnika z genezą rabczańskich solanek, ich zastosowaniem i rozmieszczeniem. Prezentacja przygotowana została przez Krzysztofa Podgórskiego i Tomasza Sienko.

1 komentarz:

  1. Szanowni Autorzy Przewodnika po starej Rabce, wielka to dla mnie radość móc przypomnieć sobie dawne ,urocze wille, niektóre już nieistniejące, słowem urok tego co minęło bezpowrotnie. Jestem rabczanka z wyboru , przemieszkałam tu sporo lat (z Warszawy, poprzez Łódź do Rabki). W Rabce skończyłam Liceum gdzie nauczała stara , już nieżyjąca, ale jaka wspaniała ( i bardzo surowa) kadra nauczycielska, młody ks.Maliński. Co prawda "moja Rabka" to także już inna niż w Przewodniku, ale także inna niż obecna.Od wielu lat jestem już krakowianka, ale sentyment do tej jedynej i niepowtarzalnej Rabki jest zawsze. Dziękuje Wam młodym (tak mniemam) Autorom za możliwość "pospacerowania" po dawnym kurorcie.Dobrze ,że są takie inicjatywy, które pozwalają na "sięganie do korzeni ". Mariola Hochstim

    /*
    Autor: mariola
    Data: 2011-04-10
    Godzina: 22:33:18

    Komentarz przeniesiony z poprzedniej strony Historii Rabki
    */

    OdpowiedzUsuń